27 wrz 2011

Wyniki ROZDANIA!

Zacznę od typowo organizacyjnych spraw. Na początku bardzo Wam dziękuję za udział w rozdaniu! Wszelkie statystyki przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania, ha!... nawet napisałabym, że "marzenia"!
Rozdanie trwało 11.09.2011 do 25.09.2011 do godziny 20:00. Dzisiaj po zliczeniu wszystkich osób i wszystkich głosów rozpoczęłam losowanie! Nie zdawałam sobie sprawy z tego ile to będzie roboty! Ale udało się! Zwycięzca został wylosowany! A jest nim...

anja! 
Serdecznie gratuluję, mam nadzieję, że nagroda przypadnie ci do gustu! Ze Zwycięzcą (Anją) skontaktuję się mailowo - za chwilkę wyślę maila. Na odpowiedź zwrotną z danymi do wysyłki czekam do 30.09.2011, jeżeli Zwycięzca nie skontaktuje się ze mną - losowanie odbędzie ponownie
 
 
Jeszcze raz moje gratulacje!
Lejdi Luna

12 komentarzy: