22 wrz 2011

Płatki róży...

Dziś co nie co o tonikach Ziaji. Mamy do wyboru całkiem sporo różnych buteleczek. Ja zakupując tonik, dość długo stałam, przebierałam buteleczki, czytałam, odstawiałam na półkę itp. Oto co proponuje nam Ziaja
Po długim zastanawianiu się, wybrałam tonik-płatki róż.

DZIAŁANIE
  •     Łagodnie oczyszcza naskórek.
  •     Doskonale nawilża i tonizuje skórę.
  •     Wykazuje skuteczne działanie kojące.
  •     Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
SPOSÓB UŻYCIA
Nanieść tonik wacikiem na skórę oczyszczoną mleczkiem lawendowym. Następnie zastosować odpowiedni dla rodzaju cery krem ZIAJA.

RÓŻANA RECEPTURA
Prowitamina B5, wyciąg  z płatków róży

OPAKOWANIE
200 ml

SKŁAD
Aqua (Water), Propylene Glycol, Rosa Gallica Flower Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citric Acid.
 
PLUSY
+ tani,
+ polskiej firmy,
+ nie wysusza,
+ nie napina cery,
+ nie podrażnia,
+ dobrze tonizuje,
+ nie zawiera alkoholu,
+ przyjemnie odświeża,
+ łagodnie oczyszcza,
+ odtłuszcza skórę. 

MINUSY
póki co żadnych nie zauważyłam, a stosuję od 2 tygodni.

Pozdrawiam Lejdi L.

11 komentarzy:

  1. produkty ziaji sa chwalone ale chyba nie wszystkie sie sprawdzaja
    ja juz jestem po takim jednym nie wypale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem po niemiłym starciu z Ziajowym micelem. Wciekło mi trochę do oka. Był krzyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak z jego zapachem? bardzo intensywny i chemiczny?

    OdpowiedzUsuń
  4. sama zastanawiam sie nad tonikiem z ziaji.. hmm? pewnie tez mnie czeka stanie przed półkami i zastanawianie sie..;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @ninnette: zapach całkiem znośny, dość delikatny :) Mi nie przeszkadza w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam że są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam ogórkowy i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. ziaja mnie coraz bardziej przekonuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Ziaję, mają tanie produkty i piękne zapachy ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tonika ogórkowego :0)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam ogórkowy, ale juz pod koniec to zaczal mnie draznic zapach :P

    OdpowiedzUsuń