24 wrz 2011

Chronimy kolorek... part II

W poprzednim poście opisałam szampon, który przypadł mi do gustu. Zdziwiłam się, że Wam nie odpowiadały przeważnie szampony Nivea. No cóż... ja póki co nie narzekam ani na szampon:-) Tak więc dziś, zgodnie z zapowiedzią - post o odżywce do włosów Nivea!



DZIAŁANIE:
  • chroni kolor przed wypłukaniem,
  • podkreśla intensywny blask koloru,
  • ułatwia rozczesywanie i pozostawia włosy miękkie w dotyku.
Muszę przyznać, że zapach ma całkiem ładny i jest gęsta. Jednak co do wydajności, spotkałam zdecydowanie bardziej wydajne, ale też słabiej. Przyznaję, że jakiegoś szału nie robi, fakt-włosy lepiej się rozczesują, nie elektryzują się i są troszkę bardziej miękkie. Póki co używam tej, ale pewnie w najbliższym czasie, kupię coś innego :-)
Dziewczyny! Może wy doradzicie mi jaką odżywkę kupić? Na co zwrócić szczególną uwagę przy doborze tego kosmetyku do włosów? Będę wdzięczna :-)


Kisses!
Lejdi Luna:-)

10 komentarzy:

  1. Ja mówię nie produktom do włosów marki Nivea. Przemilczę skutki. :p
    Za to spokojnie mogę Ci polecić odżywkę Gliss Kur. Więcej o niej u mnie w zakładce recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem wam wszystkim jedna najważniejszą rzecz!
    Otóż nic nie będzie rewelacyjne i nie zobaczycie super skutków jeżeli będziecie zmieniały produkty co opakowanie! To sie mija z celem!!
    Prosty przykład ja i moj brat(ja ma średniej długości a on ma dłuższe włosy ode mnie :D)
    Nie chodził do fryzjera i mial problem z rozczesywaniem włosów.
    Zaczął używać szamponu i odżywki LOREAL ELSEVE ODBUDOWUJĄCY PRZECIW ŁAMANIU SIĘ WŁOSÓW
    ja też ale ja po 1 opakowaniu zmieniałam na inne preparaty a on używa tych samych od poł roku co najmniej.. i co ma MIĘCIUTKIE GŁADZIUTKIE BŁYSZCZĄCE I ZDROWE WŁOSY!! A ja zwyczajne takie jakie miałam.. a problem tkwi w tym ze on używał cały czas tego samego a ja nie.
    Przemyślcie to zanim zmienicie po raz eNty swoje kosmetyki ;)
    Systematyczność drogie Paniee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam odżywki z Pantene bez spłukiwania. Jest świetna. Oprócz tego tak jak Moniak23 Loreal Elseve. Szampon + odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie ciesze ze nie mam farbowanych wlosow i moge oszczedzic na fryzjerze i farbach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc mogę ci doradzić Aussie dostępne na allegro, są na prawdę świetne i tanie. Jesli chcesz coś droższego to też znam super cuda, więc pisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty nivea!

    Zapraszam na rozdanie u mnie na blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/2011/09/rozdanie-candy-x-2-amethyst-zaprasza.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię odżywek ..

    Ps. Zapraszam do mnie : ) Będzie mi bardzo miło jeśli w wolnej chwili mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na glowie mam niestety jakąs ciape, planuje przefarbowac, takze wtedy zacznę od chronienia koloru, a na dzien dzijeszy polecam równiez szampon z joanny, nazywa się RZEPA, jest idealny, przynajmniej do mojego typu włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jk Motylica - Nivea do włosów - nie,dziękuję. Oblepia mi włosy i sprawia,że nawet moje siano przetłuszcza się po kilku godzinach

    OdpowiedzUsuń