19 wrz 2011

Inspiracje





Jak się Wam podobają?

17 komentarzy:

  1. te tatuaż z ptakami bardzo mi się podoba. chodzi za mną już taki wzór od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdj nr 7 jakieś z kontekstu wyrwane wg mnie :P
    zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chce tatuaz ;d ten z ptakiem sliczny ; d
    tylko ja wole gwiazdki na karku ; >>
    tylko podobno strasznie boli ; /
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek kokardka jest super :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne te inspiracje! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu- można wygrać bon na zakupy do sklepu z ubraniami (wysyłka gratis ;)).

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne zdjęcia! jednak to pierścionki robią najwieksze wrażenie:) zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tatuaż z ptakami na plecach jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przedostatnie zdjecie moj faworyt:) Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe i inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń