7 wrz 2011

Chudnij będąc piękną

Firma Eveline Cosmetics istnieje od 1983 roku i jest jednym z największych producentów kosmetyków w Polsce. Swoim klientom oferujemy szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Działamy nie tylko na rynku polskim, ale również na rynkach zagranicznych. Nasze produkty są obecne od przeszło 25 lat w ponad 60-ciu krajach na całym świecie. Zaufanie konsumentów zyskaliśmy dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz polityce wysokiej jakości za rozsądną cenę, przy jednoczesnej gwarancji skuteczności. Ceniąc wysoką innowacyjność produktów, design opakowań, dobrą relację ceny do jakości oraz szybkość reagowania na rynkowe trendy tworzymy kosmetyki dostosowane do potrzeb i oczekiwań naszych konsumentów i wspólnie z nimi odkrywamy sekrety naturalnego piękna.

Błyszczyk Goodbye Appetite to idealne rozwiązanie dla nowoczesnej kobiety, która pragnie kusić jedwabiście gładkimi ustami. Innowacyjna formuła SLIM EXTREME została po raz pierwszy zastosowana w błyszczyku. Aromaterapeutyczne właściwości olejku z bergamotki i grejpfruta dodają energii, zapewniając poprawę samopoczucia na cały dzień.



Błyszczyk nr 364

Błyszczyk nr 361

Błyszczyk nr 362

Błyszczyk nr 365

Błyszczyk nr 363

Błyszczyk nr 360


Formuła SLIM EXTREME zawiera:
- zielona kawę
- Olejki z bergamotki i grapefruita
- bogactwo składników silnie nawilżających, które zmiękczają i odżywiają skórę ust, oraz filtry UV chroniące usta przed szkodliwym promieniowaniem.

Cena: ok. 13zł za 10ml

Kisses, L.L.

13 komentarzy:

  1. Czego ludzie nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze! powinien być na prawdę fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwaczny :D ale może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mollon będzie po weekendzie - teraz maluję eveline :)
    muszę się za nimi obejrzeć, w moim lakierowym raju jest szafa eveline. o raju, chcę tam zamieszkać!

    OdpowiedzUsuń
  5. A widzisz ja dotychczas też wolałam obcasy, ale odkąd na początku wiosny dorwałam moje pierwsze koturny (docelowo na jakieś imprezki bo 9cm na co dzień odpada zdecydowanie) to się tak zakochałam, ze widzisz na lato balerinki na koturence i teraz na jesień te ;] Dobrze że na zimę mam buty z zeszłego roku, bo byłyby pewnie kolejne do kolekcji ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś mi się nie chce w to wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku myślałam, że taki jasny kolor nie za fajnie będzie wyglądał na moich paznokciach, ale że kocham wszelkie odcienie pomarańczu/brzoskwinki to się skusiłam. Zawsze można oddać mamie ;)
    Obserwujemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. odchudzający błyszczyk, tjaa...
    obserwuję i zapraszam do udziału w moim rozdaniu ;) http://siiia.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie-sii.html

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że za tą kwotę warto zaryzykować ;)

    a błyszczyk fajny bajer, myślę że to działa tak, że nastawiasz się, że powinnaś schudnąć i automatycznie czynisz ku temu jakieś kroki. Ot cała filozofia :D pozdrawiam :):D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kiedys bardzo lubilam ta firma jako nastolatka wiadomo z wiekiem wszystko sie zmienia:)
    oczywiscie nie ma sprawy obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. B łyszczyk 362 jest naprawdę kuszący :) i niska cena jak gdzieś znajdę to sobie kupię. Mam bzika na puncie błyszczyków.
    Fajny blog zapraszam do Mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nono super jesli by naprawde dzialal za taka cene to warto spróbowac :) dodalam blog do obserwowanych i napewno bede tutaj stalym gosciem

    OdpowiedzUsuń