4 wrz 2011

Księżycowa niedziela - śliwka

Dziś post zaplanowany, ponieważ jestem jeszcze na wakacjach i nie mam dostępu do neta. A biorąc pod uwagę, że mamy niedzielę, no to "Księżycowa niedziela" musi się odbyć :-)
Tak więc dziś na śliwkowo!



Lakier do paznokci w odcieniu śliwkowym pasuje do mocno podkreślonych brwi i zdecydowanego makijażu oka – najlepiej do tzw. przydymionego oka (smoky eye). Dobrze komponują się z ubraniami w odcieniach szarości.





Lakier MAX jest świetnym i nie drogim lakierem. Dobrze kryje (wystarczą 2 warstwy), ma idealny pędzelek (ani za twardy, ani za miękki), szybko schnie na paznokciach oraz zachowuje szklisty blask


Życzę miłej niedzieli :-)

9 komentarzy:

  1. Śliczny lakier, ładne i zadbane paznokcie! :)
    Zapraszam do mnie, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek :D lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. w buteleczce wygląda na bardziej różowy, na paznokciach wygląda lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna śliwka, szukam czegoś podobnego na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek :) Ja np nie lubie kosmetykow z avonu ale zakochalam sie ostatnio w ich lakierach. Lakier mam juz 3 dni na reku i nie ma odpryskow, a na dodatek pokryl ladnie tylko 1 warstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor nie mój, ale paznokcie masz ładne ;) ja naturalne to mam takie dziwne.



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie umiem nosić takiego koloru, wydaje mi się za poważny.

    OdpowiedzUsuń