1 wrz 2011

Informacja...

Znowu to robię! Znowu zaniedbuję bloga... ehh... nie mam na nic czasu! A jak się czas znajdzie, to brak chęci!
Jutro wyjeżdżam... tak, tak... znowu! Jednak tym razem wyjazd należy do znacznie przyjemniejszych :-)
Jadę na weekend do koleżanki ze studiów, razem z drugą koleżanką! Nie widziałyśmy się od końca czerwca, więc będzie o czym poplotkować! hihi :-D Strasznie się cieszę na ten wyjazd! W końcu chwila całkowitego RELAXU! Ooo tak!
Życzę Wam miłego weekendu i obiecuję, że po powrocie biorę się ostro za blogowanie :-)





6 komentarzy:

  1. Nie martw się ja też zaniedbuję ale już powracam powolutku :) UDanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo jak Ty z tym blogowaniem -.-
    Miłego wyjazdu! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu :) nawet fajna nutka :D
    Zapraszam do mnie-nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadieje ze sie zrelaksowałaś :)

    OdpowiedzUsuń