23 wrz 2011

Chronimy kolorek...

Ostatnio pisałam Wam, że pofarbowałam włosy! Teraz śmiało mogę powiedzieć, że jestem w 100% zadowolona z koloru i cięcia! Już przyzwyczaiłam się do swojej "ciemnej wersji"... hihi xD
Biorąc pod uwagę, że włoski już nie blond... musiałam zmienić szampon! Troszkę się na stałam i na szukałam... W końcu postanowiłam kupić szampon Nivea. Póki co myłam w nim główkę tylko kilka razy, ale nie narzekam. Używam również odżywki z tej samej serii (o niej w następnym poście). Szampon jest wydajny, dość ładnie pachnie, świetnie się pieni... no narzekać to nie mogę. Czy chroni kolor... tego nie jestem w stanie stwierdzić - okaże się w przyszłości :-)




 
A może Wy używałyście tego szamponu i możecie podzielić się ze mną opinią na jego temat? A może używacie inne cudeńko i możecie je polecić? Czekam na komentarze :-)

Kisses
L.L.

14 komentarzy:

  1. Nie lubię szamponów z tej firmy, strasznie przetłuszczały mi się włosy po nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet lubię ten szampon :)) nie jest on dla moich włosów jakiś idealny, ale zły też nie jest :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam (nie mam farbowanych włosów) ale inne szampony z nivea chyba lubiłam :)

    nie wiem, dawno nie używałam, ale pamiętam, że lubiłam zapach i konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zauważyłam, by szampony do włosów farbowanych chroniły kolor ani nic ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten szampon :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi te szampony bardzo obciazały włosy, ale mimo to bardzo je lubie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie szamponow z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię szamponów z Nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam go kiedyś, ale nie wpływał dobrze na moje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem zaskoczona tyloma negatywnymi opiniami! W takim razie napiszcie mi jaki szampon polecacie... plisss :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś kupiłam tak 'na spróbowanie'.Niestety nie pasował do moich włosów, od razu wyglądały na przetłuszczone, ciężkie. Ja teraz używam szamponu z Yves Rocher, jest świetny :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używałam różnych szamponów z Nivei ale wszystkie robiły to samo - tylko myły - a żadnych właściwości, które mieć powinny to nie miały :P
    Poza tym dla mnie mało wydajne były

    OdpowiedzUsuń