11 wrz 2011

Księżycowa niedziela - morski

Lakier Delii (56) wpadł mi do rąk przypadkowo. Poniżej pełna gama kolorów dostępna w sprzedaży.


Spodobał mi się jego marski kolorek! Dostałam go w małym osiedlowym sklepiku typu „tu kupisz wszystko”. Lakier ma wąski pędzelek oraz rzadką konsystencję, dzięki temu łatwo się go nakłada. Nie tworzy smug. Dobrze kryje i ma piękny połysk. Schnie bardzo szybko. Ale oczywiście musi mieć jakąś wadę, a szkoda. Ja miałam długie paznokcie to spod spodu wyglądały na brzydko zielone… po prostu fuuuj! Strasznie mi to nie pasowało, no i niestety zrobiłam fotki i pożegnałam się z nim za pomocą zmywacza. Ehh… szkoda, gdyż więcej go nie użyję. Jednak nic się nie zmarnuje, gdyż moja 13-letnia bratanica przyjęła go z radością :-) Tak więc wszyscy są szczęśliwi: Ja – bo go zmyła, ona – bo ma lakier, wy – bo jest post… hi hi :-)





22 komentarze:

  1. Śliczny kolor :D
    Dziękuję za obserwacje, Kochana :*
    Również dodaję Cię do obserwowanych, bo bardzo podoba mi się Twój blog :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam morski kolor, jest cudowny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, szkoda że Cb nie zadowolił ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny lakier ;DD szkoda ze spod spodu byly zielone ale nie wiem czy mi by to jednak przeszkadzalo :D moze akurat nie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor mi się średnio podoba ale kształt paznokci super! :) pozdrawiam i zapraszam :)
    / vanillaapudding.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tym kolorze ;) cudowny
    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. boski ten kolorek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Komentarz dodałam wcześniej, więc teraz pragnę zaprosić Cię na mój giveaway z Firmą Partnerssa :) To informacja dla Ciebie, więc nie musisz jej publikować :) Zapraszam !
    http://mietowa-czekolada.blogspot.com/2011/09/giveaway-z-firma-partnerssa.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ale dla mnie trochę za ciemny.
    Tak, obserwujemy. Już dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor, szkoda, że źle wygląda od spodu paznokcia bo popsuł cały efekt;/ jasne że obserwujemy, ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny żywy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor śliczny rzeczywiście, ale ja też nie lubię jak mi od spodu prześwituje lakier...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor. ;>

    Zapraszam do mnie!
    Można dodawać do obserwowanych. ;p ;>


    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, obserwujmy się :)
    a przy okazji, wezmę udział w konkursie ;)
    MalinowaPanna
    cholerny_owoc@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor. Muszę się rozejrzeć za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy kolor! bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń