18 wrz 2011

Księżycowa niedziela - czerwień II

Dziś lakier z seri L'Oreal Resist & Shine Titanium.
Jest to ultra-nabłyszczający lakier do paznokci o wysokiej trwałości. Przez siedem dni lakier nie powinien pękać ani odpryskiwać. U mnie utrzymał się 5 dni na paznokciach. Ma świetną konsystencję, co w połączeniu z bardzo dobrym pędzelkiem pozwala na bardzo precyzyjne nałożenie lakieru. 

Dostępne kolory:

001 Pure Blanc

003 Blanc Nacré

104 Rose Nacré

120 Roses

125 Roses

200 Perle Saumonnée

305 Marron Glacé

430 Rose Corail

500 Scarlet Red

501 Rouge Cassis

502 Bordeau Noir

504 Rouge

705 Grenat Précieux

 

Ja wybrałam kolor - 500 Scarlet Red.




Lakier posiada podwójną nakrętkę "dla komfortu i precyzji". Prawdę mówiąc, ja nie rozumiem sensu podwójnej nakrętki i dokładnie czemu to miałoby służyć, jednak nie przeszkadza mi to w żaden sposób. Hmm... co do tego, że kolor jest matowy - matowe lakiery do paznokci są idealne do szkoły i do pracy. Paznokcie będą podkreślone jednak nie będą się zbytnio rzucać w oczy. A co wy sądzicie o lakierach matowych? Używałyście? Lubicie? Mi zdecydowanie matowe paznokcie nie odpowiadają i dlatego...




dodałam mini lakier do paznokci Miss Selene 166.
Wysokiej jakości lakier dostępny w kilkudziesięciu modnych kolorach. Praktyczna mała buteleczka oraz rozmaitość kolorów sprawia, że jest to doskonały produkt dla osób lubiących eksperymenty w manicure. Zgadzam się w 100% z tą opinią! Lakiery są świetne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie:-) Można je nabyć za niewielką cenę i cieszyć się wspaniałymi paznokciami.

 



18 komentarzy:

  1. Ja chyba nawet bardziej wolę matowe niż z brokatem ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie wygląda to połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej drugiej firmie a lakierów z Loreal nie kupuje bo dość drogie są jak dla mnie ale kolorki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie to wyglada; ))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie tak wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię matowe lakiery. Piękna czerwień :). 5 dni to całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez brokatu bardziej mi się podobało ;P

    Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Każdy obserwator i każdy komentarz się liczy ;D
    Pozdrawiam Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony lakier boski,ale z tym czerwonym brokatowym nie wygląda juz tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nawet lubię matowe lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaż koniecznie efekt po wizycie u fryzjera,czytałam w komentarzu,że z koloru jesteś zadowolona. Ale pochwal się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować ten lakier Loreal'a !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor :) Zdecydowanie bardziej mi się podoba z brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię czerwoniaków :(

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się mat, ale podoba mi się jeszcze bardziej jeśli ma w sobie drobinki :) większość lakierów "matowych" daje wykończenie satynowe, ja dla pełnego matu daję warstwę matującego topa/czasami 2 warstwy.

    OdpowiedzUsuń