7 sie 2011

Księżycowa niedziela - fiolet

Dzisiaj już druga odsłona "Księżycowej Niedzieli", tym razem w kolorze fioletu. Przez długi czas fiolet, a w dokładnie purpura była uważana za kolor bogactwa. Powód tego był dość prozaiczny. Po prostu barwnik fioletowy był dość drogi (robiono go z muszli rzadkich małży), a co z tym idzie nie każdego było na niego stać. Pozwolić na niego mogli sobie jedynie duchowni oraz najbogatsza część społeczeństwa. W latach 60 kolor ten stał się kolorem buntu. Fiolet miał prowokować i symbolizować zmiany. Od tamtej pory kolor fioletowy był coraz częściej używany w ubiorach, w latach 80 łączono go często z różowym. Obecnie zaś fiolet stał się bardzo eleganckim kolorem, pasującym na prawie każda okazję!

 Vollare - Flash Nail Polish
Opakowanie tego lakieru to mała, szklana buteleczka o pojemności 6 ml. Lakier nie rozprowadza się za dobrze, ponieważ jest gęsty. Ja nałożyłam go aż 3 warstwy!!! gdyż 2 zdecydowanie mnie nie satysfakcjonowały. Kolor mi się bardzo podoba, jednak myślę, że poszukam innego lakieru w podobnym kolorze, gdyż ten poza kolorem w niczym mi nie odpowiada.



 Życzę udanej niedzieli! Cmok :*


3 komentarze:

  1. Ciekawy blog, miło się czyta i ogląda ;)

    Na moim znajdziesz info o współpracy ze mną, skierowane do blogerek.
    Poza tym kilka konkursów w lewym pasku bloga.
    Dodaj do Obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    raroika

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń