7 sie 2011

Jutrzejsze zakupy

Właśnie siedziałam sobie przy laptopie i oglądałam gazetki promocyjne z drogerii ( Rossmann, Schlecker, Aster i Natura). Wpadło mi w oko kilka ciekawych produktów, więc zrobiłam sobie listę zakupów i jutro planuję podbić wszystkie 4 drogerie w mieście (możliwe, że zahaczę też o te mniejsze). Ciekawe ile z tych rzeczy "na żywo" nadal będzie mi się podobać, bo oczywiście wszystkich tych produktów nie znam i muszę je powąchać i podotykać! Ale póki co bardzo cieszę się na jutrzejszy dzień. Mam nadzieję, że nic innego mi nie wypadnie. No a jeśli tak, to jak nie jutro, to pojutrze... hihi. Ach... poprawiłam sobie tym humor. 



Znacie jakieś z tych kosmetyków? Może możecie mi jakiś polecić lub odradzić. Będę bardzo wdzięczna. Czekam na Wasze opinie. 

Pozdrawiam Lejdi Luna :-)

6 komentarzy:

  1. Ja mialam kiedys playboy play it sexy ale perfume i dezodorant play it lovely. Sexy troszke ciezka na lato, ale lovely bardzo słodka :D Ogolnie polecam choc mgielki nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam kiedyś kremu Kozie Mleko i byłam bardzo zadowolona, musisz tylko uważać, żeby dobrać krem do swojej cery. kremy są dwa :) KREM 1 (bo tak się właśnie nazywa), będzie lepszy do cery tłustej i mieszanej, ładnie nawilża. KREM 2 jest bardziej treściwy i dość tłusty, więc powinien sprawdzić się przy cerze suchej bądź normalnej, chociaż ja (mając cerę mieszaną) stosowałam go na noc i też dał radę, średnio za to nadawał się pod makijaż. Generalnie seria Kozie Mleko bardzo ładnie pachnie i funduje skórze kawał porządnego nawilżenia :) polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. aha, i 7,49 to wcale nie tak mało za krem Ziaji :) ja swoje kupowałam po 5 - 6 zł w marketach typu leclerc i uważam, że ponad 7 złotych za ten kosmetyk to czyste zdzierstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kupilas to co chcialas? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nic z tego nie miałam.. ale czekam na recenzje ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń