29 maj 2012

Nivea - zestaw

Witam,
tym razem mam dla Was zapowiedź 5 postów. Jakiś czas temu dostałam zestaw kosmetyków Nivea w kartonowym pudełku. Ucieszyłam się ogromnie! W jego skład wchodzi:
  • antyperspirant w kulce 50 ml,
  • balsam do ciała 250 ml,
  • krem 75 ml,
  • krem do rąk 75 ml,
  • żel pod prysznic 250 ml.





W miarę możliwości będą pojawiać się posty o każdym z tych produktów. Jeśli którąś z Was szczególnie ciekawi jakiś kosmetyk - niech napisze w komentarzu. A napiszę recenzję tego kosmetyku jako pierwszą. Mam nadzieję, że Wam również podoba się ten zestaw! Jest świetny!

Całuski,
Lejdi Luna.

8 komentarzy:

  1. mi ta kulka jakoś nie przypadła do gustu ;) ale balsam do ciała jak najbardziej ;) a krem do twarzy to wiadomo idealny na bardzo suche miejsca jak łokcie, kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. nigdy tego kremu nie używam do twarzy bo jest po prostu za tłusty dla mnie :)

      Usuń
  2. miałam kiedyś ten zestaw:) w zmniejszonej wersji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to znaczy wersja zmniejszona? Nie wszystkie produkty były, czy jakaś wersja mini pod względem objętości?

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw ; ) Ja jestem ciekawa balsamu do ciała : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie recenzja balsamu już niedługo ;)

      Usuń
  4. ja również poczytałabym coś o balsamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jest ta pucha :)
    ale osobiście za Niveą nie przepadam

    OdpowiedzUsuń