6 maj 2012

Invisible

Witajcie,
Jak tam Kochane po majówce? U mnie całkiem miło:-) Jako, że rozpoczął się maj, będąc w drogerii zrobiłam ostatni nowy zakup. Który mam nadzieję, że przyda mi się podczas słonecznych dni! Mowa oczywiście o...
 
Invisible Clear Antyperspirant Spray



Producent zapewnia nas, że:

Działanie (wg producenta)

  • Nie pozostawia białych śladów na czarnym ubraniu,
  • Chroni przed powstawaniem żółtych plam na białym ubraniu,
  • 48h skuteczna ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja NIVEA,
  • Bez alkoholu i barwników,
  • Łagodność dla skóry potwierdzona w badaniach dermatologicznych.



Szczerze, ja jeszcze nigdy nie znalazłam antyperspirantu, który nie pozostawiałby białych albo żółtych śladów! Tak więc co do tego, jestem również sceptycznie nastawiona, ale zobaczymy... może akurat!
Skład:
Butane, Aqua, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, Dicaprylyl Ether, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Butyloctanoic Acid, Propylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sorbitan Trioleate, Phenoxyethanol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

Love,
Lejdi Luna :-)

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak się będzie sprawował.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam używam Garniera i nie mam białych plam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie najlepszy jest Nivea z czerwonym kołkiem - nie pamiętam nazwy, ale na mnie tylko to działa :)
    ten dezodorant miałam, ale był beznadziejny.

    OdpowiedzUsuń