29 paź 2011

Ziemia Egipska

Perełki Vollare Egyptian Earth - ziemia egipska sprawią, że cera nabierze złocistego ciepłego blasku. Kuleczki w pudrze maja różne odcienie poprawiające koloryt cery i dodające jej zdrowego, promiennego wyglądu.



Kuleczki do twarzy nadające, w zależności od wersji, subtelny blask albo satynowe wykończenie, efekt brązujący lub rozświetlający. Miękkie, łatwe w aplikacji. Dostępne w bogatej gamie kolorystycznej. Kolory można używać pojedynczo lub je łączyć. Można ich używać jako bronzera, różu, a nawet pudru.
W pudełeczkach dostępne są zarówno pojedyncze kolory jak i różnokolorowe kulki.

Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w ankietowaniu: -=ANKIETA=- , -=POST=- !

10 komentarzy:

  1. kiedys je miałam, kupiłam kilka opakowan i zmieszalam odcienie. Niczym się nie różnią od droższych odpowiedników.

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie je można dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam w osiedlowym sklepiku, gdzie jest wszystko. Myślę, że w każdej "małej" drogerii powinnaś znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, mam kulki z avonu:)
    jakos nie mam okazji ich wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Kulki z Avonu również mam i muszę przyznać, że wielkiej różnicy w jakości nie widzę... w cenie zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy żadnych kuleczek :>

    OdpowiedzUsuń