7 paź 2011

Chwalipięta ze mnie...


Muszę się Wam dziś pochwalić. Przyszła do mnie ostatnio paczuszka od Ziaji. Ostatnio wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez Ziaję. Niestety nie mogę Wam pokazać nagrody. Gdyż przeszła na mój domowy adres, a ja zdążyłam wyjechać na studia.  O to jak brzmiał konkurs:
„I już jest - JESIENNY KONKURS!! Podpowiedzcie nam... JAK ZATRZYMAĆ LATO? :-)) Dopuszczalne formy "przekazu": wierszyk, historia, zdjęcie, wyklejanka itp. itd. Zgłoszenia ślijcie na e-mail: (…) Macie czas do niedzieli, godz. 23:59. ;) Do wygrania 50 zestawów minioliwek do masażu - idealnych na jesienne smutki. ;)”.
Postanowiłam wziąć udział… nad pomysłem długo nie myślałam. Cyknęłam kilka fotek i oto co wysłałam jako moją pracę konkursową:
 Jako, że zdjęcie mało czytelne. Poniżej zamieszczę każde zdjęcie z osobna, żebyście mogły przeczytać całą historyjkę:-)









Jak się Wam podoba mój „letni pomysł na jesienny konkurs”? A może któraś z Was także wzięła udział? A może nawet wygrała? Pochwalcie się!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję :) ja jakoś nigdy nie mam pomysłu, jestem jakaś mało kreatywna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł miałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe:d super swietny pomysł bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Pomysł miałaś świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej i super pomyslu :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł:)
    PS zostałaś otagowana na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. heheh świetne, rewelacja, Twój post pobił wszystkie :D:D

    OdpowiedzUsuń