9 lip 2017

Zapach Roberto Verino

Cześć,

Bardzo lubię drogerię Hebe. Mają świetne promocje i dobre kosmetyki. Wiedziałyście, że właścicielem drogerii jest Jeronimo Martins? Właściciel wszystkim dobrze znanych Biedronek. Ot ciekawostka :-) Wracając do Hebe... Często kupuję tam kosmetyki m.in perfumy. Dziś przedstawię Wam kolejnego Pana, Pana Roberto Verino. Stworzył on Gold Bouquet.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: fiołek alpejski, zielone owoce
nuta serca: róża, tuberoza, białe kwiaty
nuta bazy: wanilia, paczula, piżmo






Zapach jest bardzo intensywny. Wystarczy jedno delikatne psiknięcie. Zdecydowanie jest to zapach wieczorowy. Mi bardzo odpowiada co widać po zdjęciach, po małej buteleczce zakupiłam dużą :-)





Życzę Wam spokojnej niedzieli, a ja idę wyciskać soczek na drugie śniadanie dla mnie i mego NoName





Buźka,
Lejdi Luna 

7 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale sprawdzę :) Może i mnie urzeknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zapachu, ale róża i wanilia to raczej nie wersja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszystko co z wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak one się ładnie prezentują większy i mniejszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ma jak dla mnie opakowanie, chociaż nigdy nie miałam :P
    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  6. przy najbliższej wizycie w Hebe muszę powąchać ten zapach, bo widzę, że ma piżmo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jak lubisz piżmo to Ci się spodoba :-)

      Usuń