2 cze 2012

Błyskawiczne nawilżenie - part 1

Błyskawicznie nawilżający balsam do ciała z minerałami morskimi



Działanie wg NIVEA

Błyskawicznie nawilżający balsam do ciała z minerałami morskimi zapewnia skórze natychmiastową gładkość i miękkość. Wyjątkowo lekka formuła bardzo szybko się wchłania, delikatnie otulając skórę zapachem błękitnego lotosu. Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn, powstałym w wyniku stymulacji, skóra jest optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka przez ponad 24 godziny.

wg Lejdi Luna

Balsam jest dość rzadki oraz lejący. Z tego powodu jego konsystencja nie bardzo mi odpowiada. Balsam na pewno nawilża i napina skórę. Nie można temu zaprzeczyć. Ma bardzo przyjemny zapach (jak wszystkie produkty NIVEA). Może i nie jest to najlepszy balsam jaki kiedykolwiek miałam, ale na pewno spełnia wszystkie "balsamowe" wymogi. Przyznaję, że jestem z niego zadowolona.




 

Skład: Aqua, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Alcohol Denat., Glyceryl Glucoside, Glyceryl Stearate SE, C12-15 Alkyl Benzoate, Cetearyl Alcohol, Maris Sal, Sodium Carbomer, Sodium Cetearyl Sulfate, Dimethicone, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Linalool, Benzyl Alcohol, Limonene, Citronellol, Parfum.

Cena: około 20zł / 250ml 

Pierwszy post z zestawu NIVEA za nami ;-) Czekacie na kolejne? O którym produkcie ma być następny post?

Kisses,
Lejdi Luna!

7 komentarzy:

  1. miałam kiedyś ten zestaw, ale chyba mniejsza, dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy z Nivei :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw był w Biedronce przed świętami Bożego Narodzenia chyba za 19 zł. Moja mama go dostała,krem do rąk jest beznadziejny,strasznie rzadki i nic nie robi z dłońmi,ani nie natłuszcza ani tym bardziej nie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten balsam i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie szaleję za tą firmą ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam regenerujący balsam z Nivea i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztuje taki zestaw i gdzie go kupilas? Odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń