29 lip 2011

Jenny G.

Wczoraj wieczorkiem obejrzałam film. Oczywiście nie jakiś przypadkowy, tylko z jedną z moich ulubionych aktorek Jennifer Garner.


Zastanawiam się, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ją w filmie. Wydaje mi się, że właśnie w tym, co go wczoraj obejrzałam, czyli „Daredevil” . Obejrzałam również cały jej serial „Alias”. Nadawali go w telewizji przez jakieś … hm… 6 lat! Nie wiem dokładnie, gdyż straciłam rachubę i ostatecznie film obejrzałam na komputerze, gdyż udało mi się dorwać płytki z serialem! Wszystkie 105 odcinków.
Biorąc pod uwagę pogodę za oknem, nie wydaje mi się, że dziś wieczorem będę robić coś ciekawszego i bardziej społecznego niż oglądanie filmu. Może więc macie jakieś propozycje dla mnie na dzisiejszy wieczór. Dodam, że lubię praktycznie każdy gatunek filmowy.
Lecę zanim na dobre się rozpada, bo mam parę spraw do załatwienia. Kisses!


 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz